2018. június 26., kedd

VILMOS LELÉPETT

Képtelen vagyok feldolgozni a szomorú, mit szomorú, egyenesen lesújtó hírt, bemondta a rádió, egész nap ez volt a top story (vezető anyag) mindenhol, visszavonult Vanczák Vilmos 79-szeres válogatott labdarúgó, aki 4 gólt lőtt a nemzeti tizenegyben. Vasárnap óta élek ezzel a rettenetes tudattal, hogy Vili már nem lép többé pályára, nem szaggatja apró szövetfoszlányokra az ellenfelek hálóját, nem viszi győzelemre a csapatot. Sírok, de csak belül, hogy ne lássa senki, pedig mekkora fájdalom ért, ekkora csapást akkor sem éreztem, mikor megtudtam, hogy a héten leadta orvosi praxisát kedvenc urológusom R. József, aki lehet, hogy külföldre ment, végtére is mindegy hol lesz, mit csinál majd kint, ezt már megszoktam, de Vilmos elvesztése semmihez sem hasonlítható gyötrelem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...