2019. március 23., szombat

KETTEN A BUSZON

Döbbenetes élményben volt részem. Ma délután történt. Kettő felé. A 149-es buszon. Még most sem igazán értem az egészet. Egész nap úton voltam, de ilyet sehol nem tapasztaltam. A villamoson, metrón, trolibuszon azt láttam, az emberek előre görnyednek és az okostelefonjukat nyomkodják, vagy üveges tekintettel bámulnak egy nekik tetsző pontot a koszos ablakon, vagy éppen a jegykezelőn. Egyébként néma csend, senki nem néz senkire.

Bezzeg, ők ketten, a 149-es járaton....

Ott ültek hátul. Egymás mellett. Egy fiú és egy lány. Szerintem 16 évesek lehettek. Furcsák voltak. Nagyon furcsák. A srác füléből nem lógott ki elektromos vezeték. A lányéból sem. A kezükben nem volt semmi. Se okostelelefon, se tablet. A lány a fiú felé fordult. A fiú a lány felé. Mozgott a szájuk. Beszélgettek. Egészen hihetetlen történet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...