2019. június 21., péntek

IZZÓ TESTEK 9.

Elnöki tárgyaló, délelőtt tíz óra. Az asztalnál Dick, a Mohács 26TV vezérigazgatója, Steve tévéelnök-tulajdonos, Kalapos Imre az Izzó testek erotikus valóságshow főszerkesztő-producere, valamint egy új munkatárs ül.
- Imre, bemutatjuk neked Homonák Károlyt, ismerkedjetek össze.
- Kalapos Imre, üdvözlöm.
- Homonák P. Károly, jó napot.
- Pé?
- Igen, Pé.
- És a Pé-t használja is?
- Persze, hogy használom. De ha úgy egyszerűbb, hívjon HPK-nak.
- A P betű mit takar? Péter? Pál?
- Nem vagyok Péter, de Pál sem. Pallos. Homonák Pallos Károly. A családom a 15. századtól a 17-ig királyi ítéletvégrehajtó volt. A pallos benne van a családi címerünkben.
- Hóhérok voltak az ősei?
- Nem is akármilyenek. Messze földön a leghíresebbek. Náluk sosem fordult elő olyan, hogy háromszor kellett volna lesújtaniuk. Egy csapás, és lent is volt a fej. Akiket ők nyakaztak le, nem szenvedtek. A halálraítéltek azért imádkoztak, hogy egy Homonák fejezze le őket.
- Megértem, hogy büszke a múltra.
- Ön is az lenne szerintem. Gyermekkoromban, amikor a családomról olvastam, magam is hóhér szerettem volna lenni.
- De már nem lehet, mert nálunk nincs halálbüntetés.
- Most nincs. De ez az az idők folyamán mindig változik. Ha visszaállítanák, nem lenne számomra kérdés, hogy jelentkezzek-e hóhérnak.
- Biztos felvennék. Ilyen múlttal, ezzel a patinás névvel.
- Ha nincs ellene kifogásod, akkor inkább tegeződjünk. Végtére is kollégák vagyunk – mondta nevetve HPK.
- Karesz lesz az összekötő – magyarázta Dick.
- Mi az, hogy összekötő? – Kalapos kérdése jogos volt.
- Élő, mondhatni forró vonal közted és köztünk és persze a fentiek között.
- Fentiek?
- Imre ezt megbeszéljük, de nem most. Karesz feladata lesz a folyamatos ellenőrzés és ő lesz a kapocs a szuperprodukcióban. Akkor jó munkát mindkettőtöknek, és üdvözlünk a csapatban, Karesz.
A megbeszélés rövid volt. Kalapost valósággal letaglózta HPK megjelenése. Ki ez a pasas, akit ide vezényeltek? És miért éppen mellé? Vagyis fölé. Tanácstalan volt. Felhívta régi haverját Kócsi Jenőt a BigStorynál, hátha hallott már valamit erről az emberről.
- Szevasz, itt Imre. Figyelj, elég nagy szarban vagyok. Kellene egy kis segítség.
- Miről van szó?
- Nemsokára indul az Izzó testek erotikus show, és a fejemre ültettek egy ejtőernyőst. Gyanús nekem ez az arc. Homonák P.Károly.
- Sosem hallottam még a nevét.
- Én sem. Büdös ez nekem nagyon. A családja a tizenvalahanyadik században királyi ítéletvégrehajtó volt.
- Hóhérok?
- Igen.
- És neki mi lesz a dolga?
- Ezt kérdeztem én is. Valami összekötő. Kapocs vagy mi.
- Nem hangzik jól.
- Ezért hívtalak. Tudj meg róla minél többet.
Kócsit felvillanyozta a kérés. Már ezer éve csak névleg volt újságíró, mert az utóbb 10 évben semmi komoly dologról nem írhatott. Nyomozni kezdett, telefonálni, és hamarosan hívta Kalapost.
- Le fogsz hidalni – kezdte Kócsi.
- Belügyes?
- Ezt még nem tudom, de nem tartom kizártnak.
- Akkor?
- A pasasnak szinte semmilyen újságírói múltja nincsen. Tévés sincs.
- És ezt küldték rám?
- Ezt. Annyit derítettem ki, hogy korábban admin volt a Nyusziimádók facebook csoportjában, és néha rövid interjúkat készített nyúltenyésztőkkel. Ja és fotózott is. Egyszer megkapta a Lógó fülű Fajtatiszta Nyúl Szövetségtől az év médiaszemélyisége díjat.
- Ezt nem hiszem el.
- Jobb, ha elhiszed.
- De honnan jönnek elő ezek a tök ismeretlen arcok?
- Jó kérdés. De ne pörögj rajta sokat, mert vélhetően nem küldheted el, ezért próbáld meg inkább valahogy elviselni.
- Kösz. Ha megtudsz még valamit, akkor hívj. Igaz, hogy te fogsz tudósítani az Izzó testekről?
- Aha.
- Végre egy jó hír.
Kalapos Imre aznapi vesszőfutása még nem ért véget. Megint találkoznia kell a kreatívokkal, hogy végre kipréselje belőlük a zsűritagok névsorát. Ma nem lesz kegyelem - gondolta magában Kalapos, aki ezúttal a nagy mellű titkárnőjétől sem köszönt el. Szó nélkül viharzott ki az irodájából. Legszívesebben azonnal leszámolt volna a plasztikai sebész dr. Szirtessel, és HPK-val, a Nyuszi imádók adminjával, meg az egész Gyepű utcai bagázzsal. De ő is ebből élt, elég fényűzően, ezért most sem lett belőle forradalmár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...