2019. július 10., szerda

FELJELENTŐK VAKÁCIÓJA

- Srácok, egyetlen percre tegyétek le a koktélos poharakat, és nézzetek ki az ablakon! Ez maga a paradicsom!
- Még sosem láttam ilyen szépet. El sem akarom hinni, hogy itt lehetek.
- Most már elhiheted, Mária. Megérdemled. Megdolgoztál érte. Éppen úgy, mint a többiek! Mi értékeljük, és meg is fizetjük a munkát, a hűséget.
- Küldhetek szelfit a bátyámnak?
- Később, ha nem gond, Lívia. Élvezd inkább a pillanatot! Hompolumpu legszebb vidéke felett repülünk. Ez is a Cortez szigetcsoporthoz tartozik, de független az anyaországtól.
- Itt még létezik autonómia! Ez kellene nekünk is.
- Nagyon jól mondod, Zsolt. Kérlek, ezt feltétlenül írd majd meg hozzászólásként a fészen. A múltkori bejegyzésed is csillagos ötös volt a titkos brüsszeli befalazóbrigádról.
- Hol szállunk le?
- Cydros szigetén. Itt nem lakik senki, csak a luxusszálloda működik.
- Milyen gyakran jössz ide, Péter?
- Általában kéthetente, a frakcióülések után, de ez most kiemelt projekt. A család ezzel jutalmazott meg titeket, és én lehetek a kísérőtök. Ha figyeltek, sokat elleshettek tőlem.
- Bocs, hogy ilyet kérdezek, de lesz "az" is?
- Mire gondolsz Kriszta?
- Olyan ciki kimondani...
- Por?
- Aha.
- Don'worry, be happy! Lesz. Egyenesen Kolumbiából.
- És lányok?
- Azok is. Szintén Dél-Amerikából.
- Ránk, már nem is gondoltok?
- Lívia! Azt feltételezed, hogy ilyen figyelmetlenek vagyunk? Brazil testépítőket hívtunk, akik csak veletek foglalkoznak majd a két hét alatt. Persze csakis esténként, amikor nincs szakképzés.
Alig két órával később, a szálloda légkondicionált márványtermében. A jelenlévők előtt bőséges rák és mangósaláta tálak, egzotikus gyümölcskosarak, koktélpoharak, jégkockákkal és mini napernyőkkel. És ezüst tálcán, az ígért fehér por.
- Na, hogy tetszik? Mindenki jól érzi magát?
- Csúcs az egész.
- Csak ismételni tudom magam, ti ezt a luxust megérdemlitek, keményen beleálltatok a dologba. Minden képzeletet túlszárnyalva teljesítettétek a Könyvégető Kiadó, a Mások Élete Kutatóintézet, valamint a család elvárását. Statisztikáink szerint, már az első napon 400 százalékot produkáltatok, veletek volt tele az internet. Őszintén szólva féltem, hogy ösztönzésként a hatvanezer magyar forint kevés lesz, de szerencsére tévedtem. Arra kérlek benneteket, hogy egy-egy mondattal mutatkozzatok be, és meséljétek el, mit csináltatok eddig. Zsolt!
- A Kőszegi Egyetem, honfoglaláskori tanszékén tanulok. Elekes Béla tanársegéd is ott tanít.
- Már nem tanít. Múlt idő. Zsolti, ez a te éberségednek köszönhető.
- Bevallom, nekem azonnal gyanús volt, amikor pedig megszólalt, rögtön tudtam, hogy cselekednem kell. E-mailt küldtem, utána pedig a rektornál jelentettem.
- Mi volt az, ami felháborított?
- Elekes azt mondta, Horthy szerepe negatív a történelemben.
- Miközben jól tudjuk, ez ócska, liberális torzítás! Kriszta! Te két bejelentést tettél.
- Összesen hármat.
- Jaj, igazad van, emlékszem, tényleg három feljelentésed volt.
- Az előadásaikról kép és hangfelvételt készítettem, azt felraktam felhőbe, majd elküldtem nektek.
- Szép munka volt. Mind a három tanárt azonnal eltávolítottuk az egyetemről. Azért ezt meg kellene írnod véleményként a facebook-on.
- Még ma megírom. Egyébként öt tanárt figyelek hosszabb ideje, kettőt biztosan feljelentek.
- Mit mondtak?
- Egyikük azt állította, hogy a törökök 150 évig megszállás alatt tartották az országot, a másik pedig rézmetszeteket mutatott az állítólagos kínzásokról, kivégzésekről.
- Orbitális hazugás mind! Még, hogy megszállás és kegyetlenkedés! Kulturális összeolvadás, az igen. Dumáltak mást is?
- Igen. Azt, hogy a Föld gömbölyű.
- Kérem a neveket! Most.
- Jancsovicsné és Mátrási Károly.
- Ezek sem tanítanak többé, ezt garantálom. Köszönöm Kriszta. Most következzék egy gyors lecke az iskolai lehallgatásról, a feljelentések optimális terjedelméről, a kulcsszavak bizonyító erejéről, és a troll-ügynöki munka fontosságáról. Ha ezen túlvagyunk, akkor csétcsapjuk magunkat. Irány a medence! Meztelenül természetesen!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...