2019. december 2., hétfő

MUTÁNSOK

Biológiából mindig jó voltam, bár a legtöbbet az elmúlt kilenc évben tanultam. Folyamatosan képeztem magam, figyeltem, apró evolúciós mozaikokat raktam össze, így a magam számára már elkészült a tökéletes tabló, mely a főemlősök családjába tartozó egyedek fejlődési szakaszait dokumentálja. Ebből sajnos egyértelműen kiderül, hogy az elmúlt közel egy évtized milyen jelentős, mondhatni drámai és visszafordíthatatlan romlást eredményezett, bár az is lehet, hogy már maguk a sejthalmazok, amelyekből ezen lények kifejlődtek, eleve rosszak és elhibázott génszerkezetűek voltak, és a teljes eltorzulást a megváltozott külső tényezők (politika, gazdaság) már csak siettettni tudták, visszafordítani azonban nem. Nem szaporítva tovább a szót, sajnálattal kell megállapítanom, hogy a hazai biológia egyedfejlődés a legrosszabb sejtéseket igazolta vissza. Nem tudom honnan, talán speciális tenyészeti laboratóriumokból kiszabadulva, torz, beteglelkű, gonosz, semmitől vissza nem riadó mutánsok szaporodtak el és szívják a normális, még érző, érzékelő, szenvedő lakosság vérét. Néha ugyan halllani híreket arról, hogy a vérszívók közül néhányat, mint ahogy a bogarakat szokták az üveg alatt, kiiktatnak, majd felmutatnak, de a riasztó elszaporodásukat látva, egyelőre szembe kell néznünk a biológiai tényekkel: e romlott, egykor még embernek tűnő lények élnek és virulnak.
A jövőnek dolgozva gondosan feljegyzem a nevüket, tevékenységüket, nehogy egy későbbi generáció kísérletezni kezdjen velük.
Nem érdemes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...