2018. február 14., szerda

KÖRMAGYAR

- Laci, mennyi pénz van itthon?
- Muszáj ezt tudnod?
- Muszáj. Vagy nincs jogom tudni?
- Ne kezdjünk már el jogászkodni.
- Dugipénzed van?
- Nekem? Honnan lenne? 
- Akkor elárulod végre?
- Nem.
- A feleséged vagyok és nem mondod meg, hogy mennyi pénzünk van itthon?
- Nem.
- Ne ismételgesd már az istenit! Mit kell tennem ahhoz, hogy kibökd végre?
- Húszezer. És még száznyolcvan.
- Ennyi van csak itthon?
- Nem, ennyit kell fizetned ahhoz, hogy kiadjam az adatot.
- Te nem vagy normális.
- Nagyon is az vagyok.
- Laci, neked komolyan elment az eszed.
- Fizesd ki az összeget és megtudod mennyi pénz van itthon.
- Miért kellene ezért fizetnem?
- Csak.
- Viccelsz? Ugye csak hülyéskedsz?
- Nem, ez nagyon komoly. Az információ pénz.
- Nem lesz ennek jó vége Laci.
- A gyerek is pontosan ezt csinálja. Tegnap elkértem tőle a félévi bizonyítványát, de harmincezret kért ezért.
- És fizettél?
- Mit tudtam volna tenni?
- Bolondokházában élek komolyan.
- Emlékszel, múlt héten elmentem cipőt venni és ott is ez volt. Megkérdeztem az eladót, van-e a magasszárú fekete Bugattiból 44-es méret, mire hatvankétezer forintot kért az információért.
- Eszelős. És mennyi volt a cipő?
- Nem tudom, mert le volt takarva az ára és húszezret kért a boltvezető az informáciért.
- Na jó, Laci legalább mi ne menjünk már le teljesen kutyába. Cseng a telefon, felveszem.
- Csókolom anyuka. Hogy itthon van-e Laci? A számlaszámunkat tetszik tudni? Igen, akkor oda kellene utalni. Igen, tízezer. Mindjárt nézem átjött-e az összeg. Igen, át. Adom Lacit. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...