2019. március 19., kedd

GONDNOKI ÁLLÁS

Figyelek a jelekre. Ezzel persze nem mondtam semmi újat, hiszen tavaly már beszámoltam arról, hogy gázóra leolvasónak hittek és beküldtek abba a sötét szobába ahol a mérőóra volt.
Ma ismét interjúra mentem, ezúttal nem rockzenészhez, hanem egy kutatóintézet igazgatójához, aki két nap múlva magas állami kitüntetést kap. A tudományos élet eme kiválósága hamarosan arról is beszél, mennyire fontos hogy az ember visszajelzést kapjon a munkájáról, a teljesítményéről.
Amíg a fiatal tudósra vártam, a teaszobában ültem le. Nem csináltam semmi különöset, csak olvasgattam a jegyzeteimet. Ekkor belépett egy nagydarab férfi, köszönt nekem, majd annyit kérdezett: a gondnoki állásra jelentkezett?
Gyűlnek a jelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...