2019. augusztus 31., szombat

AZON A REGGELEN

Azon a reggelen a szervízek nem győzték felvenni a rendeléseket. Behívtak mindenkit, akit csak tudtak.  Uram, nyugodjon meg, hozza be a gépet, meglátjuk mit tehetünk. Mindenkinek ezt válaszolták. Ők persze már tudták, hogy mi történt, de nem akartak nagyobb balhét, és hát a pluszpénz sem jött rosszkor. A személyi számítógépek szervízei előtt hosszú, kígyózó sorok várkoztak. A dühödt tömeg egyre türelmetlenebbé vált.
 
- Mi a fasz van már megint?
- Kurvára nem tudom. Baszakodik ez a szar, pedig csak fél éve vettem.
- Neked bejött valami?
- A kormányablak.
- És a fész?
- Az nem. Nem értem.
- Nekem is csak pörgött az a szar, de nem tudtam felmenni.
- Ez kurva ciki.
- Nekem mondod?
- Most mi lesz?
. Ezt is megcsinálták. Lekapcsolták.

Az esti híradókban egyetlen fontos hír hangzott el a szokásos migránsmantra mellett. Az ország örökre szóló információs együttműködési szerződést kötött a baráti Észak-Koreával.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...