2022. szeptember 7., szerda

LUJZA ÉS JENŐ / KITTY

- Mondd, Jenő! Szerinted én okos vagyok?
- Te, Lujza? Okos vagy.
- Mennyire vagyok az, Jenő?
- Nagyon okos vagy, Lujza. Nagyon.
- Akkor kérdezz!
- Mit kérdezzek?
- Amit akarsz, Jenő.
- Mi már mindent megbeszéltünk. Amúgy is, te szoktál kérdésekkel zaklatni, Lujza.
- Most rajtad a sor, Jenő! Kezdjük. És ne Lujzázz, hanem szólíts Kittynek!
- De te Lujza vagy, nem Kitty.
- Én pontosan olyan vagyok, mint Kitty.
- Ki az a Kitty?
- Egy nagyon okos lány, aki havi másfél millió forintért anácsokat ad a miniszternek.
- És?
- Én is tanácsokat adok, Jenő.
- De én nem tudok fizetni neked, Lujza.
- Még nem, de majd meglátod, minden pénzt megérek. Kérdezel végre?
- Ha ennyire akarod, Lujza.
- Kitty.
- Jó, Kitty. Szerinted igyak kávét?
- Délután ötkor már ne, mert nem fogsz tudni aludni, Jenő.
- Igazad van. Nem iszom. Ennyi elég lesz, Kitty?
- Nem. Kérdezz még, Jenő!
- Szerinted fog esni az eső?
- Biztosan.
- Vigyek magammal esernyőt?
- Mindenképpen vigyél.
- Na? Elégedett vagy a tanácsaimmal, Jenő?
- Nagyon elégedett vagyok.
- Elmehetnék tanácsadónak, Jenő?
- Tökéletes tanácsadó vagy, Lujza.
- Kitty.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...