2018. július 7., szombat

TANULÁSI FOLYAMAT



1. nap
- Szeretettel köszöntelek benneteket és köszönöm, hogy eljöttetek. Akinek még nem mutatkoztam be, Rácskai Enikő vagyok. Nem titok, eddig egész más területen dolgoztam, de arról bizonyára már értesültetetek, hogy fejlesztési igazgatóként veszek részt a cég munkájában. Számomra nagy megtiszteltetés, hogy ilyen nagyszerű szakemberek lettek a munkatársaim és szeretnék tőletek tanulni. Remélem ebben is partnerek lesztek!
2. hét.
- Ez így nem jó, vegyétek tudomásul, hogy most már nem azt, hanem ezt kell csinálni. Egy napotok van rá, hogy megtanuljátok.
3. hét.
- Csak. Erről nem nyitok vitát. Ez nem kívánságműsor, hanem munkahely.
4. hét.
- Sajnos nem vetted komolyan amit mondtam. A személyzeti osztályon tudod a papírokat aláírni.
6 hónappal később.
- Szeretettel köszöntelek benneteket és köszönöm, hogy eljöttetek. Akinek még nem mutatkoztam be, Rácskai Enikő vagyok,. Nem titok, eddig egész más területen dolgoztam, de arról bizonyára már értesültetetek, hogy ágazati igazgatóként veszek részt a cég munkájában. Számomra nagy megtiszteltetés, hogy ilyen nagyszerű szakemberek lettek a munkatársaim. és szeretnék tőletek tanulni. Remélem ebben is partnerek lesztek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...