2019. június 6., csütörtök

IZZÓ TESTEK 2.

IZZÓ TESTEK 2.
A sajtó is beindult. Ott vannak, interjúkat készítenek. Elsőként egy 20 év körüli, hosszú hajú lánnyal. 
- Üdvözlem, Kócsi Jenő vagyok a BIGStory című laptól. Feltehetek néhány kérdést?
- Muszáj?
- Semmi sem muszáj. Csak érdekel, hogy miért szeretne a műsorba jelentkezni?
- Gondolkodhatok?
- Persze, de azt hittem ezt gondolkodás nélkül is tudja.
- Ma hallottam Balázsy Krisztián rádióműsorában, hogy lesz ez a show. Ráértem, eljöttem.
- Megengedi, hogy a kollégám lefotózza?
- Nem örülnék neki. Utálom, ha fotóznak.
- Beszélni szeret?
- Mit szeretek?
- Beszélni. Beszélgetni.
- Miről?
- Úgy általában. Barátokkal, szüleivel..
- Nem szoktam beszélni.
- Akkor miért van itt?
- Hagyjon már békén ezzel. Kopjon le. Itt vagyok és kész.
Jenő új alanyt keresett. Egy szegecses bőrdzsekit viselő férfit szólított meg.
- Miért szeretne bekerülni a műsorba?
- Anyám mondta, hogy próbáljam ki. Szerinte jó a testem.
- És maga szerint is jó?
- Aha. Már négy hónapja gyúrok.
- Motiválja a fődíj, az 5 millió forint?
- Persze. Csak ez érdekel. Ha nyerek, felnyalom a pénzt és húzok el innen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...