2019. augusztus 8., csütörtök

AZOK A CSODÁLATOS KEZEK

Szeretem a kezeimet. A jobb kezemet talán jobban, mint a balt, de ezt sosem mondtam senkinek. Valószínüleg balkezes lehettem, de átneveltek, ezért a jobb kezemet többször használom. Nem szeretek dicsekedni, de szép. Nagyon szép. Jó nagy. Erős. Férfias. Ugyanakkor finom kéz. Ecsetet, tollat, lapátot, zászlórudat, súlyzót magabiztosan megtart és használ. Mégis, a vízben a legjobb. Ha meghúzom, örvénylik a víz. Hasítok vele, olyan gyorsan haladok, mintha cápa lennék.
Öntörvényű a kezem. Nem tudok parancsolni neki. Magától mozdul. Néha csak elindul, és megfog mindent. Megérint. Kíváncsi kéz. Egyéniség. Felelőtlen és szexi. A nők eddig nem panaszkodtak rá. Boldogságot adó tenyér, öt hosszú és érzéki ujjal.
És most megint elindult. És hozzáért. Ezért akarják eltörni.
Nem értem ezt. Történt valami?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...