2019. február 19., kedd

DUGULÁS

- Mikor ettek utoljára?
- Talán egy hete... Nem emlékszem. Ildikém, mikor ettünk utoljára? Múlt kedden? 
- Hétfőn. 
- Úgy rémlik, reggel lehetett, mert akkor még volt tiszta tányérunk.
- Sosem esznek mosatlan étkészletből?
- Hogy képzel maga ilyet? Úgy nézünk ki, mint akik képesek koszos tálból enni?
- Jaj, bocsánat, félreérthető volt a kérdésem. Ön híres a pedantériájáról.
- Igen, erre büszke vagyok. A legutóbbi filmemben is egy tisztaságmániás férfit alakítottam.
- Nagyon szép film, bár húsz évvel ezelőtt láttam, még ma is meghatódom bizonyos jelenetein.
- Remek szerep volt. A színházzal is mindig szerencsém volt, jobbnál jobb karaktereket akakíthattam.
- Ha jól számolom, éppen 18. éve szabadúszó. Talán ennek köszönhető, hogy ritkábban látjuk színpadon?
- Nagyon válogatós vagyok, de szerencsére mindig megérzem, miből lesz siker. 15 évvel ezelőtt is jól döntöttem, mikor elvállaltam a szökevény szerepét a Nagy zuhatagban.
- Úgy tudom látványos visszatérésre készül a mozi és a színház világában.
- Valóban kaptam megkereséseket, de még nem írtam alá szerződést, bár a producerek nagyon akarnak engem.
- Mi az oka annak, hogy még nem mondott igent a sok felkérésre?
- Mert éhes vagyok, semmi másra nem tudok gondolni, csak egy tiszta tálra, amiből enni lehet.
- Elmondaná, miként kerültek ilyen nehéz, drámai helyzetbe?
- Nehéz erről beszélnem. Még ma reggel is arra gondoltam, lemondom az interjút, de úgy éreztem, nem hozhatom a műsorukat nehéz helyzetbe azzal, hogy elutasítom önöket. Azt mondtam magamnak, rendben, legyen, jöjjenek, elmondom az esetet.
- Köszönöm, ez igazán megtisztelő számunkra.
- Sosem gondoltam, hogy én, vagyis mi, a feleségem is művész, híres szobrász, szóval, hogy ez velünk megtörténhet.
- Mikor következett be a katasztrófa?
- Múlt hétfőn, a reggeli után. Szörcsögő hangot hallottam, először azt hittem a macskánk fullad éppen, de tévedtem. Nagyon nagy volt a baj.
- Mi történt ezt követően?
- Lenyeltem az utolsó kaviáros szendvicsemet, a libamájhoz már hozzá sem kezdtem, mert egyre zavaróbb volt a hang. És ekkor rájöttem.
- Mire?
- Hogy eldugult a mosogatónk.
- Mitől dugulhatott el? Használt sütőolajat öntöttek bele? Vagy valami mást?
- Maximum a teafiltert dobtuk bele, meg a csirkenyesedéket, de még sosem volt ebből gond.
- Most azonban nem folyt le a mosogatólé. Szerelőt hívtak?
- Nem jött ki senki. Egy héten keresztül telefonáltam, de nem találtunk szakembert. Azóta nem tudunk mosogatni és nincs egyetlen tiszta tányérunk sem.
- Csőgörénnyel próbálkoztak?
- Nem mertem hozzányúlni a gégecsőhöz.
- Ez valóban drámai helyzet, de bízom benne, a nézőink között lesz olyan önzetlen szerelő, aki még ma kijön és rendbeteszi a mosogatójukat. Köszönöm a beszélgetést.
- Én is köszönöm. Jó voltam? Ugye az benne lesz a felvezetésben, hogy szerepre várok? Ja, és azt is mondja majd el, hogy könyvet írok és lemezt készítek.
- Nyugodt lehet a művész úr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...