2019. február 19., kedd

LEVÉL A BARÁTTÓL

Kedves my friend, my elnök úr!

Remélem, hogy my letter, jó egészségben talál meg you, és ott there nálad jól mennek a dolgok. Nálam is minden ok, vagyis nem minden, de éppen ezért writing neked my barátom.
My country very nice, de erre gondolom te is remembering, meg a közös lion vadászatokra helyetteseddel, a morning szavannára, és persze a beautiful happy girljeinkre, akik szerették volna, ha visszatérsz my country.
My best friend, a te country-d is very nice, és ott lenni big peace, mert az perfect kingdom, te pedig lenni perfect king.
I am happy, hogy te lenni good king, és én i want menni hozzád hosszabb időre, ha te ezt engeded nekem. Hosszú a road hozzád, de i know, hogy esetleg ebben is tudsz nekem help. Lehet airplane, de minden megoldás perfect nekem.
So, tehát lenni problem, mert én már nem vagyok king, és a free bíróság engem ítélt death és 500 year prison, pedig nothing make, nem csináltam semmit. mert a kínzás nem sin, muszáj volt, sok ellensége lenni my nép, aki pedig nem speak őszintén, azt fellógattuk a tree-re, és bedobtuk a folyóba a krokodiloknak, de aki nem volt bűnös, nem ették meg a krokodilok. Én csak megtisztítottam my népem, tízezer ember halt meg, no more, de nem tehettem mást. A családjukat nem bántottam, ők elmehettek más country. A pénzüket kénytelen voltam elvenni, mert a börtönökre sok money kell.
De most the end, mennem kell, vagy halál, vagy 500 év prison.. Kérlek válaszolj, miképpen juthatok el hozzád my best friend.
My heart a tiéd, tégy velem jót my barátom.
Várom your letter,
Kwanza Doc Massuloké
king of East Szelehi Kingdom, Africa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...