2019. február 19., kedd

KUBU

A Kubu, gyermekeknek szánt rostos ivólé. Alapanyaga a répa, ezt variálják málnával, banánnal, de létezik a multivitaminos kiszerelésű szimplán répás Kubu. A gyerekeim ezt szeretik,, ezért bementem egy nagy élelmiszeráruházba, hogy beszerezzem a nélkülözhetetlen Kubut.
Pakolok, a polc mélyére nyúlok, kiemelek. Figyelnem kell nagyon, nehogy rossz Kubu keveredjen a multivitaminosok közé. Könnyű elvéteni, mert a málnást és a banánost alig lehet megkülönböztetni a sima répástól. Már a tizedik palacknál tartok, mikor torokköszörüléssel vegyített köhécselést hallok, közvetlenül mögöttem. Kibújok a polcon lévő Kubuk közül, ekkor látom, hogy a polcfeltöltő munkatárs adta ki magából a hangot, diszkréten jelezve ezzel, tölteni jött, de éppen ebben akadályozom. Hogy oldjam e feszült helyzetet, megszólalok.
- Úgy örülök, hogy van Kubu.
- Kubu mindig van.
- Hát, nem mindig. Sokszor alig találok.
- Van Kubu.
- Az üzletláncuk többi boltjában nem szoktam kapni.
- Kizárt. Van.
- Én mást tapasztaltam.
- Nálunk mindig van Kubu.
- Éppen ezért jöttem önökhöz, mert itt valóban találok Kubut. De máshol csak ritkán.
- Kérni kell a kollégáktól és hoznak ki a raktárból.
- Higgyel el, mindent megpróbáltam. Kértem, de azt mondták, nincs.
- Az nem lehet.
- Sajnos lehet. Nem talált Kubut a kolléga.
- Kizárt. Mi holnap is kapunk több rekesszel.
- Ez nagyon jó hír.
A Kuburól folytatott eszmecsere egy pillanatra megszakad, mert kutatok tovább, de sajnos már csak egy palackot találok. Ekkor megint a készletgazdálkodási szakreferenshez fordulok.
- Arra gondoltam, ha már itt vagyok, akkor vinnék még több Kubut. Ha szépen megkérem, kihozna nekem a raktárból?
- Előbb már mondtam, holnap kapunk Kubut.
- Akkor most nincs több Kubu?
- Itt mindig van Kubu.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...