2018. január 21., vasárnap

CETLI

Már megint egy cetli. A héten ez már a második és még csak szerda van. Múlt héten négy volt, két hete pedig hat. Az agyamra megy ezekkel. Teleragasztja velük a hűtőt. Éjjel teszi fel amikor alszom, és reggel találom meg, amikor meg ő alszik. Direkt csinálja, hogy még véletlenül se találkozzunk, és ne legyen orditozás a cetlik miatt. Konzervatív nevelést kaptam, nyilván nem ütném meg, de ez már túl sok nekem. Mi vagyok én? Robot? Vagy bejárónő? A férje vagyok, de ez számára elsősorban annyit jelent, hogy kipipáljam, vagyis végezzem el a cetlin szereplő feladatokat. Akkor mire van a sok alkalmazott, akiket természetesen én fizetek? Van bejárónőnk, sofőrünk, bébiszitterünk, szakácsunk, személyi edzőnk, angol,német,olasz, francia, orosz és spanyoltanár a gyerekeknek, soroljam még? És akkor nekem üzen a cetliken. Sárga lapocska, kék lapocska, zöld, fehér, rózsaszínű papír. Ezt utálom a legjobban.
Ha azt teszi a hűtőmágnes alá, akkor biztos lehetek benne, egyetlen szabad percem sem lesz. Természetesen ma rózsaszínűt kaptam.
- Vidd le reggel a kutyákat sétálni, de minimum másfél óráig legyetek kint, mert Kazár tegnap hányt és Cárnak is van valami baja. Vírus lehet, de a doki szerint a friss levegő jót tesz nekik.
- A gyerekek ma veled mennek iskolába, mert a sofőr az okmányirodán lesz, új jogsit csináltat.
- Ugorj el anyámékhoz mert voltál olyan okos a múltkor és ott felejtetted Kazár és Cár szőrkeféjét. Fontos!!
- Menj el el az estélyimért a tisztítóba! Fizesd ki, mert nem volt nálam pénz.
- Vegyél Margitnak szülinapi tortát!
- Nincs a hűtőben semmi, Ha akarsz enni, vásárolj be! Gluténmenteset csak!
- Megrendeltem a Lakástextil és belső terek magazin szeptemberi számát, a Mammut második emeletén tudod átvenni.
- Elromlott a takarítógép. Vidd el szervízbe, vagy vegyél újat. Fontos!
- Ne felejts el négyre elmenni az iskolába a gyerekekért!
- Ma nem főzünk, egyél útközben!
Ügyes légy drágám! Szeretlek, Heni
A cetlik miatt semmire sem jut időm. De tényleg semmire. Magammal már egyáltalán nem tudok foglalkozni, de lassan a munkámat sem leszek képes ellátni. Ma például valami parlamenti bizottság előtt kellett volna megjelennem, és kérdésekre válaszolnom, de hogy mentem volna el oda is? Gyávának neveznek, meg hazaárulónak, mert nem voltam ott a meghallgatáson, de nem hazudok, a takarítógépet tényleg nem lehet javítani, ezért egész délután a boltokat jártam, míg végre találtam egy megfelelőt. De végre itt van velem, magam pakoltam be a csomagtartóba. Rohanok haza, mert szeretném ha Heni látná ezt a multifunkcionális csodát. Nekem első a család. Mindig az első. A legfontosabb. Ugye mondtam már, hogy konzervatív fiú vagyok? A szőrkefét elhoztam, tortát megvettem, estélyit kifizettem, bevásároltam a Delikátban, ja és rohanok a gyerekekért, este pedig leviszem a kutyákat sétálni. Remélem nem felejtettem el semmit. Megnézem a cetlit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...