2018. január 21., vasárnap

GÖBBELI MÁGIA


Göbbel Szilárd karriertanácsadó, motivációs szakember legutóbb az Arénában tartott nagysikerű tréninget. Ott elmondott beszédének lényege az önpszichózis, amely már akkor eredményes lehet, ha a verbalitás szintjén megtanuljuk az önszuggesztiót. Megfelelő szavak tudatos megválasztásával, azok sokszor ismételt használatával egész személyiségünket megváltoztathatjuk. Élő eleven példával is szolgált, mégpedig a korábban félénk, visszahúzódó Szálas Ferencnével, aki azt követően változott meg, hogy megvette és elolvasta Göbbel a Mindennapok harcai és Kitörés a szeretet kalodájából című köteteit. Ezután a neves coach színpadra hívta Szálasnét, akit óriási tapsvihar fogadott, majd amikor szenvedélyesen elmesélte előző napi élményét, a hallgatóság valósággal őrjöngeni kezdett. Szálasné, mivel nem volt rá szüksége eltolta magától a mikrofont, olyan hangosan beszélt, hogy a húszezres Aréna legtávolabbi pontján is kristálytisztán lehetett hallani az idős asszony dörgő szavait.
- Kora reggel bátor szívvel indultam csatába, a frontvonalon lassan tudtam csak haladni, mintha aknamezőn járnék, egy rossz mozdulat és végzetes sebet kapok a jégpáncélon, de nem hátráltam mentem előre, nem törődtem az ellenséges időjárással, bakancsom tartott a fagyott járdán, lelkesített a bajtársak segítőkészsége, céljaink közösek, egységesek voltunk, harciasak, vállvetve küzdöttünk, nem hátráltunk, fegyverünk a gurulós bevásárlókocsi, abba kapaszkodtunk és persze a hitünkbe, hogy mindannyian eljutunk a globális kapitalizmus építményébe, és ha mi nagyon akarunk valamit, eltökélten, szívósan, akkor nem állhatja utunkat senki, megvalósítjuk terveinket, mert a magyar asszony ilyen, harcias, furfangos, kemény, szóval heroikus küzdelem árán bevettem a Hunyadi téri csarnokot, lekezelően beszéltem a baromfissal, szavaim sörétként hatoltak belé, szó szerint kegyelemért könyörgött, végül megadásra kényszerítettem , egészen a hűtőládáig hátrált, végül kinyitotta, friss árut zsákmányoltam tőle, abból főztem az Erős Pistába áztatott kakasherepörköltet. Bátor vagyok, rettenthetetlen, eltaposhatatlan. A férjemért mindig vállalom a harcot.
Taps, éljenzés, himnusz, a konfettiesőben Göbbel Szilárd meghirdette következő tréningjét, melyre mától lehet jegyet vásárolni, majd elköszönt a tömegtől és további harca buzdította őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...