2018. január 20., szombat

CSŐGÖRÉNY


Amíg riporter és szerkesztő voltam valami rádióban, senkit sem érdekeltem. A műsorokról, történetekről, élményekről sosem kérdeztek. Persze mit kérdeztek volna, ha nem is hallgatták? Ha társaságba mentem nem szóltak hozzám. Unalmas és jelentéktelen voltam a számukra. Észre sem vettek. Amióta viszont váltottam, különlegessé, egzotikussá váltam. Menő lettem. Le sem tudom az embereket vakarni magamról. Naponta jobbnál jobb helyekre hívnak, valósággal udvarolnak nekem. Kedvesek, figyelmesek, már már alázatosak velem. Érdeklem őket. Izgalmas pasas lettem a szemükben. És kérdeznek! Sokat. Lelkesen. Mintha szerelmesek lennének belém! Tud jönni? Biztosan?
Számíthatunk Önre? Kérjen bármit, megadjuk, csak jöjjön! Hálásak vagyunk Önnek, lekötelez. Megtisztel. Küldjünk taxit?


Nekem taxit? Ugyan már. Beülök a csillogó fekete BMW-be (múlt héten vettem, de már van kettő és egy tízezret futott Mercedes AMG GT-m), majd látom a döbbenetet a szemükben amikor begördülök a kertjükbe, vagy a házuk elé. Kinyitom az ajtót, magabiztosan kiszállok, úgy teszek, mintha nem is venném észre őket pedig tudom, hogy látnak, figyelnek, lassan magamhoz veszem a szükséges eszközöket, felmegyek, azt sem tudják mit csináljanak örömükben, én pedig nem húzom az időt, hagyom, hogy csodálhassák a profit akivé lettem. Aztán kiküldöm őket, arra hivatkozom, hogy koncentrálnom kell, de előtte még konnektort kérek, majd indul a varázslat.
10 perc az egész, a végén kezet mosok, iszom egy pohár vizet, majd istenként távozom. Névjegyet kérnek, hálálkodnak, kérdezik, hívhatnak-e máskor is, ajánlhatnak-e másoknak, majd szégyenlősen átadják amit ilyenkor illik. 25 ezer a munkadíj+ 6 ezer a kiszállás, de néha még ezt is megfejelik néhány ezressel. Jól élek, tele vagyok sikerélménnyel. Most délelőtt 11 óra van, de már kilenc helyen voltam, estig pedig még tizenöt címre kell mennem. Kell? Dehogy kell. Kedvelem ezt a melót. Csőgörényes lettem. Szart pucolok, eldugult lefolyókat tisztítok, néha erős szagom is van, de amikor beszállok a BMW-be komolyan leszarok mindent. Leginkább a múltamat, amelyre senki sem kíváncsi. Már én sem.

2017 június 14.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...