2018. január 20., szombat

TÖRLESZTÉS

- Órát, telefont, nadrágot, cipőt.
- Mit akar tőlem?
- Hallotta.
- Hagyjon békén.
- Dehogy hagyom.
- Maga megőrült. Tudja ki vagyok?
- Persze, hogy tudom. Azért vetkőztetem.
- Uram, ne akarjon magának rosszat. Hagyjon továbbmenni.
- Nem megy sehova. Vetkőzik.
- Rendőrt hívok.
- Felesleges. Mire ide érnek maga már pucér lesz.
- Ezt nem hiszem el. Fényes nappal a Várban kirabol?
- Nem nevezném rablásnak.
- Ez rablás.
- Törlesztés.
- Törlesztés? Mivel tartozom magának? Nem is ismerjük egymást.
- Én jól ismerem magát. Vetkőzzön.
- Ez egy átverős tévés műsor? Hol a kamera?
- Nincs kamera. Ez a valóság.
- Adok magának pénzt, jó? Tízezer elég lesz?
- Zakó. Oda.
- Ezt még megbánja.
- Az alsót is vegye le.
- Meztelen vagyok, ne csinálja már!
- Pontosan erre vártam. Ezért csinálom. Most pedig induljon a buszmegállóba.
- Nem szállhatok fel így. A kocsimmal szeretnék hazamenni.
- Azzal már biztosan nem fog. Visszavesszük azt is. Kulcs?
- A zakómban.
- Na látja, ért maga szóból.
- Ki maga?
- A nevem senki.
- Feljelentem.
- Maga akar feljelenteni? Maga?
- Üzlet volt.
- Magának az volt.
- Mit vettem el?
- Mindent. Az életemet.
- Szabályozás történt.
- Magának tíz boltja lett, nekem egy volt, de most már az is a magáé.
- Adok magának munkát.
- Vetkőzzön.
- Mondja már az átkozott nevét!
- Ne kiabáljon! Fél valamitől?
- Piti tolvaj.
- Lassan mondom, hogy maga is értse: törlesztek. Most pedig rohanjon, indul a busza.
Már zárultak az ajtók, de a meztelen férfi még elérte a 16-os járatot. A rendőrség a mai napig értetlenül áll a sorozatos utcai vetkőztetések előtt, ugyanis az elvett értékeket minden esetben közösségi gyűjtőládákban hiánytalanul megtalálták.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...