2018. január 20., szombat

K-VONAL, ELVTÁRSAKNAK


- Szilvia, kapcsolná nekem Dongó elvtársat?
- Természetesen.
- Az új telefonon legyen kedves.
- Persze, ahogy kéri Téglás elvtárs. 
- Dongó elvtárs? 
- Üdvözöllek, itt Dongó. Téglás elvtárssal beszélek?
- Igen, Téglás vagyok.
- De jó hallani téged.
- Nekem is jó téged hallani. 
- Van valami fontos hír Téglás elvtárs?
- Nincs. Csak azt kérdezem, elégedett vagy-e az új telefonnal?
- Nagyon szép.
- Milyen színűt kaptál?
- Fehéret.


- Hűha, akkor nagy ember lettél. Fehér csak a fontos elvtársaknak jár.
- Megkérdezhetem, hogy Téglás elvtárs milyet kapott?
- Először zöldet, de lecseréltettem. 
- Fehérre ugye?
- Dongó elvtárs, ez nem is kérdés. Persze, hogy fehérre. Bakó elvtársnak piros jutott, azóta nem szól hozzám. Féltékeny.
- A piros is jól mutat az asztalon.
- Persze, de azért a fehér az igazi. Neked elfér az íróasztalodon?
- Hát, őszintén szólva másnak már nem jut hely, de nem akarok kényeskedni.
- Tudod kezelni? Olyan sok kallantyú van rajta, néha én sem tudom, melyikkel hova kapcsolok.
- Most tanulom. Nem egyszerű.
- Sosem értettél a telefonokhoz. Nem is tudtalak hívni.
- Mostantól minden másképpen lesz.
- A K-vonal egyszerűbb. Nem kell számokat megjegyezni, tárcsázni, csak kapcsolni. Most ragasztottam fel a nevedet az egyik billencs alá.
- Jó ötlet, én is felragasztom, hogy Téglás elvtárs.
- És érzékeled mennyire jó a hangminőség? Kristálytiszta a hang, mintha templomban lennénk. 
- Csodálatos. Mindent hallok. 
- Egészen más, mint korábban. 
- Nem kell végre ordítani. 
- Pedig te szeretsz ordítozni Dongó elvtárs.
- Csak a hülyékkel. 
- Most már ez is könnyebb lesz. Hívtál már valakit?
- Bikás elvtársat. Berendeltem holnapra.
- Kirúgod?
- Még nem tudom. Majd reggel eldöntöm. 
- Ha végeztél vele Dongó elvtárs, akkor hívj fel. Tudnom kell mi lett Bikás elvtárssal.
- Persze, hogy értesítelek Téglás elvtárs. A K-vonalon hívjalak?
- Természetesen Dongó elvtárs. Ha már itt van, használjuk ki a forró vonalat. De majd szeretnék tőled kérdezni is valamit.
- Mit?
- Honnan szereztél csempét a hétvégi házadba?





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KÉSSEL A KEZÉBEN JÁRKÁLT

Mikor máskor, mint éppen most húsvétkor estem ágynak, megállás nélkül töltöm a zsebkendőket, miként politikus a kolbászt tiktozott közösségi...